Solstrålar!

Lets face it, hösten har kommit. Och det är fortfarande Augusti. Iallafall strålar solen fint idag. Denna dagen har jag inte hunnit med så mycket ännu. Betalat lite räkningar, tagit bilder på skor som ska upp på tradera i veckan, duschat och fixat lite i klädkammaren. Igår tvättade jag hela eftermiddagen och mellan tvättarna städade jag och organiserade i klädkammaren, så nu är det snyggt och fint där igen. Imorgon ska sommarkläderna ner i byrån och höstkläderna ska in i klädkammaren.  Just nu väntar jag på att min vän Frida ska höra av sig, vi ska till vår gamla skola och kolla läget. Känns ganska tråkigt att jag tagit studenten, saknar skolan. Men nu kommer en massa nya utmaningar istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0