sportoutlet, ittalaoutlet och gokart!

Det är vad jag har gjort de senaste dagarna i denna vecka. Jag har haft en liten paus, en lång paus. Det var ett tag sedan jag skrev sist, wellwell, så kan det ju gå. Patrick är ute på sjön igen, kommer hem den 4 augusti, mindre än 3 veckor tills dess, skönt att tiden går fort.

Jobbar och står i är vad jag gör om dagarna. Jobb, jobb och lite till jobb. Men det är ju pengar.

Häromdagen köpte jag två träningskort till mig och patrick! Nu jäklar ska jag bli den träningsnarkomanen som jag en gång var. Och snygga träningskläder köpte jag också. oooouh, så snygga dom är alltså. Ni får se dom någon dag. Just nu hörde jag rykten om att Frida är påväg hit för lite solande och snicksnack, samt jordgubbar! Men först en underbar halvtimme med min baby!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0