Ett jäkla bytande

Hej jag heter Anna och jag glömmer alla lösenorden och epost adresserna jag använder till alla min tusentals bloggar, som jag fixar efterhand som jag glömmer lösenordet på den gamla.

Jag har sagt det förr, men nu säger jag det igen,
www.itslopps.blogg.se
är det som gäller!

Denna bloggen är den första fina bloggen som jag har skaffat någonsin. Och det är det bästa bloggnamnet jag haft någonsin, i t s a n n a, klockrent liksom. Men för ett år sedan la jag ner denna bloggen, men imorse ringde jag till blogg.se och frågade om han kunde öppna den igen, och det kunde han! Överlycklig!

Alright, då var det uppklarat!

Min röda färg från här om dagen har lagt sig och jag har inte ont längre, skönt! Precis efter jag precis har blivit av med den röda färgen och smärtan tar jag mig en funderare. Nej, inte på att det var dumt att sola så länge så jag blev alldeles röd. Jag funderar inte heller på att det faktiskt är farligt att sola så mycket så att man blir bränd. Nej, utan lilla Anna här tänker, "hm, jag kanske borde cykla och sola solarium?" tänkt och gjort. Nu sitter jag här, röd som en kräfta, igen. Inga kommentarer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0