Jag är tillbaka, i smärta.

Efter ett antal dagar.
men huvudsaken är att jag är tillbaka!

Kebabrulle och min man på msn är det som har förgyllt denna fredagkväll! Patrick är fortfarande på sjön, men kommer hem om 5 dagar. Tiden har gått väldigt snabbt denna gången, vilket är skönt. Hoppas bara inte att dessa 5 veckorna han är hemma går lika snabbt.

Någonting som också har förgyllt, eller snarare fördärvat denna fredagkväll är smärtan på min hud. Speciellt på överarmarna och armhålorna. Igår var det nämnligen underbart väder, och jag passade på att dra av mig kläderna och ligga och sola. Jag låg i solen i 40 minuter, sen blev jag rastlös och gick in. Tack gode gud, så har jag fått pappas pigment, så jag kan faktiskt bli hyfsat brun på sommaren om jag anstränger mig. Iallafall, när jag kom in blev jag överlycklig för jag hade fått vårens första fina bränna. Imorse när jag vaknade ville jag svimma. Allt mitt bruna fina pigment hade förvandlats till en kokt kräftas färger och jag var, och är för den delen, röd som en tomat. Och jag har ont, ont så in i baljan och jag börjar bli lite rädd över att jag kanske har tappat mitt bruna pigment på vägen någonstans?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0