Stress stress stress

Min kropp ger ut hundra tusen signaler om att den inte mår vidare bra just nu. Stress stress stress är framme och härjar! Köpte mig en massa tidningar i hopp om att få lite avkoppling, men nu är jag alldeles för trött för att läsa, så det får bli när jag har en stund över.

Imorgon blir det stress. Städa, handla, skolan, plugga och prata med finaste pojkvän - höjdpunkten på alla dagar! På torsdag blir det fullt upp. Till frisören och fixa håruppsättning, städa det sista, sen blir det bal för min del och sedan efterfest. På fredag blir det prov klockan 8 på morgonen!? sedan en massa andra lektioner. Jag hoppas innerligt att Patrick snart kommer hem, saknar honom något så frukstansvärt.

Iallafall, min kropp. Jag är jämt trött, huvudvärken börjar bli en vana för mig, jämt muskeldragningar vid ögonen och börjar också finnar ploppa fram, 3 stycken bara idag - och jag brukar aldrig få finnar!

På lördag, söndag & måndag kan jag ta det helt lugnt, sen är jag på det igen! ska bli kul!


Suddig bild, Vi i villa, Amelia, Veckorevyn, Allt om mat och ett nummer
till om Allt om mat! Skön avkoppling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0