Gamla skolan

Jag tog studenten i våras, känslan att springa ut som en student kändes sådär. Jag älskar skolan, och jag hade gärna kunnat vara kvar på min gamla skola i 3 år till om någon hade frågat mig. Iallafall cyklade jag och min vän Paui dit imorse för att säga hej till alla lärarna samt se hur det nya bygget såg ut. Under sommaren har dom byggt och ganska mycket, och vi kände knappt igen oss på vissa ställen. När jag såg allt, och när jag insåg att jag inte alls trivdes med det nya bygget kände jag en liten lättnad att jag slutade innan bygget tog fart. Nu håller jag på att koka ägg, till någa äggmackor. Jag och Patrik äter väldigt många ägg var i veckan. 12 stycken var ungefär, ett helt bräcke! Innan åt jag aldrig ägg, och nu kan jag verkligen njuta av en äggmacka. Märkliga, de där smaklökarna.

Kommentarer
Postat av: Wararat

svar, bara bra, görs? :)

2010-09-02 @ 19:38:51
URL: http://noxea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0