puuuuuh!

Nu hr jag äntligen blivit klar med det mesta. Jag har tvättat 4 tvättar, organiserat i min byrå, dammsugat, tvättat golven, dammat lägenheten, diskat, rensat kylskåpet och strax ska jag sätta ihop mina två lådor från IKEA och sortera alla mina smycken. Jag ska också städa badrumsskåpet och ta bort det jag inte använder och sätta dit allt de jag använder. Orkar inte springa fram och tillbaka längre mellan alla sakerna. Kom och tänka på att jag kanske ska charma min man när han kommer hem från jobb, så kanske vi kan äta på IKEA ikväll. Blev väldigt sugen på deras kotlett med bea. Det slår kyckling och sallad just nu iallafall, även om det också är ruskigt gott. Nu ska jag skruva ihop lådor och kolla på MasterChef Australia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0