Träningsvärk och snygga ben

Igår var jag och två vänner Paui och Emelie ute i pålsjöskog och powerwalkade. Vi gick 5 km och det var skönt. Idag var vi tre på det igen, fast idag blev det 10 km powerwalk, riktigt härligt. Någonting som inte alls är lika skönt och härligt är träningsvärken. Herrejisses, bara att sätta sig samt resa sig från toaletten är en ren kamp. Powerwalken var trevligt iallafall. Jag har nyss ätit lunch. Omelett med tomaster, lök, rocula och svamp blev det. Snart ska jag in i duschen och njuta av allt varmvatten, fryser snart ihjäl i denna kalla lägenheten. Den kommande helgen kommer bli kul. Imorgon ska vi gå igen, 5 km blir det imorgon. Efter det ska jag och mami shoppa loss. På söndag ska vi hem till Patricks föräldrar på Söndagsmiddag, så det blir en mysig helg. Men nu kallar duschen, ciao!


Fredagsmys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0