2753892 Herrejisses vilken final i big bro...

2753892 Herrejisses vilken final i big brother! Jag har tittat på vartenda avsnitt sedan start. Simon har varit min favorit länge, han förtjänar vinsten. Men nu då? Vilken serie ska man nu följa då? Funderar över att köpa lite dvd-boxar. Resten av 2 1/2 men, despret housewifes, glee(?), greys och såklart favoriten gilmore girls. Det låter som om jag kommer bli fattigare nästa löning.. igår var vi på kalas hemma hos patricks mamma. Vi åt en härlig exotisk planka, jordgubbstårta våren till ära och sedan smickade vi sönder grabbarna på kubb! Så himla roligt hade vi. Det enda tråkiga var att jag skulle upp kl. 04 och åka och jobba, så vid 00.00 kände jag att det var dags att dra oss hemåt. Typiskt att jag skulle börja så tidigt, hade gärna stannat kvar och pratat och druckit gott vin in på så timmarna. Nu ligger jag iallafall i sängen, dags att nanna. En arbetsdag imorgon sedan ledig på tisdag, undra hur vädret blir? Nu somnar jag strax, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0